تنوع در ساخت حلقه

اتحاد
حلقه ازدواج به طور دقیق یکی از انواع حلقه نیست. در واقع وقتی از حلقه ازدواج صحبت می کنیم به عملکرد حلقه اشاره می کنیم. انگشتری است که به مناسبت عروسی به خود تقدیم می کنیم. حلقه ازدواج می تواند به شکل النگو، هدبند یا حتی یک نفره باشد. اتحاد گاهی با حلقه نامزدی کامل می شود!

شکل حلقه ساده

این رایج ترین اصطلاح برای انگشتر است. ما از حلقه برای هر قسمت از جواهر مدور صحبت می کنیم. این می تواند ساده ترین شکل یک حلقه یا یک حلقه زنجیر باشد. از نظر ریشه شناسی این نام از کلمه لاتین anellus گرفته شده است. بنابراین رایج ترین شکل آن یک حلقه کوچک بدون طرح یا طرح در قسمت بالایی است که می توان آن را روی انگشت یا یک حلقه توخالی یا محکم یک زنجیر قرار داد. این یکی از قدیمی ترین انواع انگشتر است!

زوم حلقه مرد پرتره
بزرگنمایی پرتره مرد با حلقه، یان ون ایک

دستمال سر
حلقه باندو یک حلقه مسطح است که به علت فیروزه کاری صادرات فیروزه که به شکل نسبتاً گسترده ای روی فالانکس شکوفا می شود. یک حلقه باندو می تواند صاف، برس خورده، شیاردار، روباز یا با سنگ باشد. یکی از نمونه های نمادین انگشتر باندو توسط خانه کارتیه امضا شده است که در دهه 70 طراحی شده است.

انواع انگشتر

حلقه خاتم دار

انگشتر نامزدی امضا از دوران باستان وجود داشته است، از جمله حلقه هایی که شوالیه های رومی می پوشیدند. با این حال، فقط از دهه 1820 به این شکل نام برده شده است. اولین بار تقریباً به طور انحصاری توسط مردان تا دهه 1860 استفاده می شد. حلقه ای که در اطراف یک بچه گربه بیضی شکل بزرگ که به یک حلقه متصل است تشکیل شده است، حلقه امضا می تواند تمام طلا باشد یا با سنگ های سخت تزئین شده باشد.

از کامئوها و اینتاگلیوها. قاب، هر ماده ای که استفاده می شود، می تواند حکاکی، تراشیده یا برجسته با حروف اول، نشان های خانوادگی یا شخصیت های اساطیری باشد.

خریدار سنگهای قیمتی در اصفهان

هدف
این شکل از انگشتر اغلب در اواخر دوران بلو اپوک در حدود سال 1915 دیده می شود. این حلقه ای است که از پلاتین و طلا یا به تنهایی پلاتین ساخته شده است. قاب گرد (سنگ ست) ممکن است از اطرافیان جدا شود یا نباشد، و این امر باعث می شود انگشتر اصلاح و سبک تر شود. روند احیا در دهه 2020.

گنبد
انگشتر نامزدی طلا که بچه گربه آن به شکل یک گنبد گرد کوچک یا به صورت هرم است. در اینجا یک حلقه گنبدی کلاسیک طراحی و ساخته شده توسط چارلز دو سوزی ریکتز، مجسمه‌ساز و نقشه‌کش در سال 1899 در V&A نگهداری می‌شود. ما همچنین از حلقه های گنبدی صحبت می کنیم تا یک حلقه توپ بسیار حجیم را مشخص کنیم.

انواع انگشتر

حلقه ابدیت یا اتحاد

این یک مدل حلقه است که به یک کلاسیک عالی برای حلقه های ازدواج تبدیل شده است که در دوران نامزدی یا ازدواج ارائه می شود. این حلقه کاملاً در اطراف لبه خود قرار گرفته است: نمادی از یک تعهد بی پایان! این می تواند الماس یا هر النگو طلا ایرانی دیگری باشد. برخی نیز با سنگ های رنگی متناوب آراسته شده اند. حلقه‌های ازدواج را می‌توان با هم ترکیب کرد تا ظاهری «باندو» ایجاد کند، مانند مدل حلقه ترکیبی Quatre از Boucheron.

هنگامی که حلقه فقط با سنگ در بالای آن ست می شود، به آن نیمه اتحاد آمریکایی می گویند.

گارتر
شکلی که از بند بند سنتی عروس گرفته شده است، این ساعت baby-g فیک دارای پنج یا حتی سه سنگ که  برای صادرات سنگ مناسب است که روی بچه گربه قرار گرفته و بدنه حلقه را بدون هیچ گونه تنظیمی می‌گذارد. سنگ ها در حال حاضر از همان کالیبر هستند در حالی که در پاییز در دوره هنر دکو چیده شده اند

سنگ قیمتی

النگو
النگو کارتیه طلا به اندازه کافی بزرگ که می توان آن را به عنوان انگشتر یا دستبند استفاده کرد. برای یک حلقه، النگو می تواند صاف، منحنی، صاف، اسکنه دار با الگوها، ست شده باشد یا نباشد. انگشتر النگو در همه زمان ها شناخته شده است که در آن دستبند النگو تا آغاز قرن 19 ظاهر نمی شود.

حلقه النگو کلاژ

دیزی
حلقه دیزی که اغلب با حلقه پومپادور اشتباه گرفته می شود، نام خود را از تشبیه شکل بچه گربه و گل وحشی گرفته است! حلقه دیزی همیشه گرد است و بیضی نیست. حلقه های دیزی از قرون وسطی وجود داشته است. در اینجا حلقه مرووینگ هرپس