چاقو هخامنشی در تهران موجب درگیری رانندگان تاکسی شد

سلاح شامل محصولاتی که به عنوان محصولات خانگی و صنعتی (چاقوی قلمی، چاقوی آشپزخانه، چاقوی کفش، چاقوی باغبانی و غیره) دارای گواهینامه های خانگی و صنعتی هستند.

چاقو هخامنشی از نظر ساختاری شبیه به سلاح هستند، نمی شود. تمام چاقوهای ارائه شده در وب سایت ما چاقوهای توریستی یا خانگی هستند و دارای مدارک پشتیبانی مناسب می باشند.

هنگام تولید در قلمرو فدراسیون روسیه یا وارد کردن چاقوهای خارجی، کالاها باید دارای گواهینامه اجباری باشند که بر اساس آن چاقو به عنوان یک نوع خاص طبقه بندی می شود.

اگرچه گاهی اوقات می توانید با نمایندگان سازمان های اجرای قانون ملاقات کنید که به دنبال آوردن هر گونه چاقو، تا آشپزخانه و چاقوهای تاشو، تحت عنوان سلاح های لبه دار هستند، برای دفاع از حقوق قانونی خود باید قانون را بدانید.

به طور کلی، برای اینکه یک چاقو به عنوان یک سلاح سرد شناخته شود، باید طول تیغه ای 9 سانتی متر یا بیشتر داشته باشد.

قانون جزایی فدراسیون روسیه را اصلاح کرد، از جمله در رابطه با جنایات مربوط به سلاح. قبل از معرفی این تغییرات،  جزایی فدراسیون روسیه نیز مسئولیت کیفری را برای حمل غیرقانونی سلاح های لبه دار پیش بینی کرده است.

«کسب، فروش یا حمل غیرقانونی سلاح های گازی، سلاح های لبه دار، از جمله پرتاب سلاح، به استثنای مناطقی که استفاده از سلاح های لبه دار جزء لباس ملی یا همراه با شکار باشد.

مجازات کار اجباری برای یک مدت دارد. از یکصد و هشتاد تا دویست و چهل ساعت یا با کار اصلاحی برای مدت یک تا دو سال یا با بازداشت برای مدت سه تا شش ماه یا با محرومیت از آزادی برای مدت حداکثر دو سال محکوم می‌شود.

قانون مجازات فدراسیون روسیه قبل از اصلاحات بود. بنابراین، برای نگهداری غیرقانونی سلاح های لبه دار، می توان تا 2 سال زندان داشت.

بنابراین، مانند گذشته، مسئولیت کیفری برای حمل غیرقانونی سلاح های لبه دار پیش بینی نشده است. با این حال، برای ساخت غیرقانونی آن ارائه شده است.