عدس محلی کیلویی موجب اخراج یک کارمند شد

انواع عدس محلی کیلویی عرضه شده در منطقه مکزیک از نظر ویژگی های کیفی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد: بهداشتی، فیزیکی و ساپونین، انتخاب بهترین گزینه. ظروف غذایی برای آموزش آماده سازی و ترجیحات ارزیابی حسی فرموله شدند.

در خرداد یا اوایل تیرماه دو تا چهار گل آبی کم رنگ در زیر بغل برگ ها قرار می گیرند.عدس ها به طور گسترده ای مستطیل و کمی متورم هستند و حاوی دو دانه به شکل یک عدسی محدب دوبرابر و قطر حدود 4-6 میلی متر هستند.

عدس های کشت شده زیادی از این گیاه وجود دارد که از نظر اندازه، کرک بودن و رنگ برگ ها، گل ها وعدس ها متفاوت است. دانه ها ممکن است کم و بیش فشرده شده باشند و می توانند سفید، زرد، نارنجی، خرمایی، سبز، خاکستری یا قهوه ای تیره باشند.

آنها همچنین گاهی اوقات خالدار یا خالدار هستند.پیشنهاد مداخلات آموزشی در جمعیت با توجه به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و محیطی ضروری است.

بنابراین، در این پژوهش، عدس رشته ای مداخله آموزشی برای افزایش مصرف عدس پیشنهاد شد. جمعیت بر اساس ویژگی های سبک زندگی، سلامتی و عادات بهداشتی از جمله مصرف عدس شناخته شد.

ارتفاع این گیاه از 15 تا 45 سانتی‌متر متغیر است و دارای شاخه‌های بالارونده طولانی است. برگهای مرکب متناوب، با شش جفت برگچه مستطیلی خطی به طول حدود 15 میلی متر و ختم به ستون فقرات هستند.

به عنوان بخشی از استراتژی مداخله، ظروف غذایی فرموله شد. آموزش هایی در زمینه تهیه آنها ارائه شد و آگاهی در مورد اهمیت مصرف عدس برای توسعه پایدار افزایش یافت.

تغییرات شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار گرفت و آنها بیان کردند که تغییرات آنها عمدتاً به جنبه های اقتصادی، دلایل بهداشتی و مراقبت از محیط زیست نسبت داده می شود. غذاهای عدس توسط گروه تمرکز پذیرفته شد.