انگشتر نامزدی مردانه نقره + عکس

انگشتر نامزدی طلا مردانه نقره، در سلیقه اکثر افراد است و بلعکس در سلیقه افراد زیادی نیست اگر در انتخاب حلقه نامزدی خود مردد هستید و دچار تردید شده اید پیشنهاد ما به شما مطالعه این مطلب برای کسب اطلاعات بیشتر میباشد.

انگشتر نامزدی مردانه نقره + عکس

انگشتر نامزدی مردانه

انگشتر نامزدی مردانه انتخاب حلقه نامزدی مردانه و ساعت مچی مردانه می تواند کمی دشوارتر از یک زن باشد زیرا گزینه های کمتری برای مردان نسبت به زنان وجود دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که مردان نیز تعداد نامحدودی برای انتخاب حلقه نامزدی ندارند. اکثر مردان علاقه ای به داشتن یک سنگ غول پیکر در انگشت خود ندارند و اینجاست که دقت در انتخاب حلقه ها مطرح می شود. انتخاب حلقه با توجه به سبک زندگی و شخصیت مرد مهم است. محبوب ترین حلقه ها شامل انگشتر نامزدی مردانه نقره، طلا، تنگستن، الماس، پلاتین و تیتانیوم است.

تفاوت اصلی حلقه نامزدی مردانه با حلقه ازدواج این است که حلقه نامزدی از زمان خواستگاری پوشیده می شود. حلقه نامزدی نیز معمولا شیک تر از حلقه ازدواج است. برای نکات و ایده های بیشتر در مورد انتخاب حلقه نامزدی مردانه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برای یک سبک کلاسیک، می توانید النگو کارتیه طلا را در نظر بگیرید. این حلقه های بی انتها مورد قدردانی چندین مرد هستند. این حلقه‌ها می‌توانند از جنس پلاتین باشند یا دارای سنگ‌های قیمتی باشند که در نوارهای خود قرار دارند. سنگ هایی مانند الماس یا سایر سنگ های قیمتی مانند زمرد، یاقوت کبود، زیرکونیا مکعبی یا یاقوت سرخ. اگر دوست پسر شما به جای حلقه های نامزدی مردانه الماس سنتی، سبک کلاسیک ساده تری را ترجیح می دهد، یک حلقه پلاتین را در نظر بگیرید.

یکی از گران ترین انواع حلقه نامزدی برای مردان، انگشتر نامزدی نقره ساده است که از دوام بالایی برخوردار است و نسبت به سایر انواع حلقه نامزدی کمتر ساییده می شود. یک حلقه پلاتین خالص حداقل 95 درصد پلاتین دارد و برای مردانی که به دنبال دوام هستند، انتخابی عالی است. درخشش و درخشندگی خود را برای سالهای آینده حفظ خواهد کرد.

اگر به استایل شیک‌تر و مدرن‌تری نیاز دارید، طیف وسیعی از مردان حلقه نامزدی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. از حلقه های نامزدی با روکش تیتانیوم با منبت کاری از هر رنگ دلخواه شما، از سبز، قرمز، مشکی یا آبی. حلقه نامزدی تنگستن مشکی نیز گزینه ای کاملا شیک است. یکی دیگر از انواع حلقه نامزدی مردانه که انتخاب محبوبی است، حلقه طلاست.

حلقه های طلا را می توان در گزینه های طلای سفید، رزگلد یا طلای زرد یافت. طلای سفید در بین انواع مختلف طلا بی‌انتهاترین است. زرد یک رنگ کلاسیک و انتخاب عالی برای ظاهر مدرن و قدیمی است. رزگلد نسبت به رنگ های دیگر رمانتیک تر و گرم تر به نظر می رسد. بادوام‌ترین این سه مورد است، زیرا معمولاً با فلزات قوی مانند مس مخلوط می‌شود که از آنجا رنگ رز خود را می‌گیرد.

برخی از حلقه های نامزدی مردانه می توانند محبوب ترین باشند، مانند انواع مختلف حلقه نامزدی مردانه تیفانی. با این حال، اگر به دنبال چیزی کمی منحصربه‌فرد هستید، می‌توانید یک حلقه مد در نظر بگیرید. از مد، حلقه های نامزدی مردانه با سنگ های قیمتی بزرگ مانند عقیق سیاه یا عقیق سیاه، یا حلقه های دیگر با جزئیات پیچیده که می تواند هم به عنوان حلقه نامزدی و هم به عنوان حلقه ازدواج استفاده شود.

انتخاب دیگر برای چنین حلقه های عالی، حلقه پالادیوم است. رابطه نزدیک حلقه نامزدی پلاتین، آنقدر بادوام یا گران نیست. با این حال، درخشش و رنگ سفید مشابهی دارد. یک انتخاب عالی برای مردی که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه تر است. این حلقه نامزدی اغلب دارای سنگ های قیمتی، الماس و جزئیات حکاکی شده است. چندین حلقه نامزدی مردانه الماس با رنگ پالادیوم عرضه می شود. همچنین این انگشتر راحت و سبک وزن است و برای مردانی که سبک زندگی بسیار فعالی دارند انتخابی عالی است.

برخی از مردان چیزهای ساده و شیک را ترجیح می دهند. حلقه نامزدی مشکی دارای ظاهری منحصر به فرد براق و شیک است که برای چندین مرد مناسب است. این می تواند یک حلقه سیاه با لبه اریب برای عمق یا یک نوار تیتانیومی سیاه باشد.

تیتانیوم یک انتخاب فزاینده محبوب برای حلقه نامزدی مردانه، بسیار بادوام و در عین حال سبک است. تیتانیوم می تواند در رنگ نقره ای-سفید شیک و پیچیده به نظر برسد، با این حال، گزینه دیگری از حلقه تیتانیوم مشکی و تند وجود دارد. با داشتن جزئیات منحصر به فرد، پیدا کردن موردی که برای شما مناسب است آسان است.

در دنیای حلقه های نامزدی مردانه چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. از حلقه های نامزدی مردانه تیفانی گرفته تا کارتیه یا دی بیرز یا حلقه های نامزدی مردانه الماس. آنچه قبل از خرید انگشتر نقره باید دقت نمایید، نوع فلزی را که با سبک زندگی و انتظارات زیبایی شناختی شما مطابقت دارد و همچنین اندازه آن را بشناسید، زیرا اندازه برخی فلزات را نمی توان تغییر داد. با این گزینه های مختلف، خواهید دید که قطعا حلقه نامزدی مناسب برای هر مردی وجود دارد.

انگشتر نامزدی نقره

انگشتر نامزدی نقره نقره استرلینگ که آلیاژی است از 92.5 درصد نقره و 7.5 درصد از فلز دیگر (معمولاً مس) ساخته شده است، از نقره خالص قوی تر است. اما هنوز هم در مقایسه با سایر فلزات حلقه نرم است. نقره نیز کدر می شود، بنابراین باید مرتباً تمیز شود.

نقره سفیدترین فلزی است که در حلقه ها استفاده می شود. اما بسیار نرمتر از پلاتین یا طلا است و آن را مستعد فرورفتگی و خراش می کند.نقره نسبت به فلزات دیگر بسیار ارزان‌تر است، اما اغلب در جواهراتی که هر روز پوشیده می‌شوند، مانند حلقه نامزدی، استفاده نمی‌شود.

نکته: حلقه‌های نقره را باید قبل از دست زدن به پاک‌کننده‌های خانگی که می‌توانند به فلز آسیب بزنند، جدا کرده و در یک کیسه پارچه‌ای نگهداری شوند تا خراشیده و کدر نشوند، فوت و فن : اگر می خواهید نقره را انتخاب کنید، برای محافظت از آن در برابر خط و خش و جلوگیری از کدر شدن آن، یک غوطه ور رادیوم در نظر بگیرید.

عکس انگشتر نامزدی مردانه

عکس انگشتر نامزدی مردانه در حالی که برخی از افراد ممکن است به حلقه های نامزدی مردانه الماس جذب شوند، تنوع ساخت حلقه موجب شده تا هر فردی با سلیقه شخصی خود آن را خریداری نمایند، نقره به دلیل مقرون به صرفه بودن گزینه محبوب تری است. اگرچه ممکن است ارزان‌ترین فلز برای حلقه‌های مردانه باشد، اما نگهداری بالایی نیز دارد و به تمیز کردن و پرداخت نیاز دارد زیرا با گذشت زمان شروع به کدر شدن می‌کند. نقره یک انتخاب عالی برای حلقه نامزدی و ازدواج مردانه است.

از نظر ظاهری شبیه به طلای سفید است،و برای افرادی که با بودجه محدود کار می کنند، گزینه مناسبی است. شما ظاهری رده بالا در محدوده قیمتی کمتری خواهید داشت. نکته ای که باید هنگام خرید حلقه نامزدی مردانه تیفانی در نظر بگیرید. اگر حلقه نامزدی مردانه الماس بسیار ترجیح داده می شود، اما شما چیزی با ذوق و سلیقه می خواهید، یک حلقه دو رنگ در نظر بگیرید. حلقه‌های دو رنگ اغلب دارای رنگ‌های متضاد و فلزات نواری هستند تا ظاهری ماندگار داشته باشند که به سرعت از مد نمی‌افتند. می توانید یک حلقه نامزدی براق از الماس و تیتانیوم بخرید. حلقه‌های دو رنگ در مواد و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند که برای مردی که به دنبال چیزی واقعا منحصربه‌فرد است، بهترین انتخاب است.