گیر کردن زیتون سیاه ترکیه باعث مرگ بازیگر آمریکایی محبوب شد

زیتون سیاه ترکیه مترادف با آشپزی به سبک مدیترانه ای است. برخلاف زیتون سبز که قبل از رسیدن چیده می شود، زیتون سیاه به صورت مصنوعی رسیده است.

آنها در واقع قبل از پخت رسیده می شوند، بنابراین اطمینان حاصل می شود که محتوای روغن بیشتر از زیتون سبز است. زیتون سیاه کامل بدون هسته را روی تخته خرد کنید.

با استفاده از یک چاقوی تیز، زیتون را به صورت عمودی برش دهید تا 2 نیمه مساوی به دست آید. برای نیمه افقی، زیتون را از مرکز به صورت افقی برش دهید تا 2 نیمه مساوی به دست آید. در صورت نیاز استفاده کنید.

برای خرد کردن زیتون سیاه، آنها را روی تخته خرد کنید و هر زیتون را به دو نیم کنید. حالا روی هر نیمه شکاف‌های عمودی ایجاد کنید، نوارها را کنار هم بچینید و شکاف‌های افقی ایجاد کنید تا زیتون سیاه خرد شده به دست آید.

زیتون

شکاف ها را می توان به صورت ریز یا ضخیم بر اساس الزامات دستور تهیه کرد. زیتون سیاه خرد شده معمولاً در طعم‌دهنده‌ی دیپ‌ها، سس‌ها یا برای تهیه پر کردن تارت‌های مرزه، کلوچه‌های مرزه و غیره استفاده می‌شود.

برای برش دادن زیتون‌های سیاه، آن‌ها را روی تخته خرد کنید و هر زیتون را از وسط نصف کنید. حالا در هر نیمه شکاف‌های عمودی ایجاد کنید تا زیتون‌های سیاه ورقه‌ای را به‌دست آورید.

زیتون‌های سیاه تکه‌شده عمدتاً به عنوان رویه روی ساندویچ‌ها و پیتزاها استفاده می‌شوند یا برای طعم دادن به پاستا و غیره استفاده می‌شوند.

همچنین می توان زیتون سیاه را با پنیر، گوشت و غیره پر کرد و سپس در دستور پخت استفاده کرد. آنها را به طور کامل استفاده کنید، به نصف برش دهید، بر اساس نیاز خود در دستور العمل ها خرد کنید یا برش دهید.

نحوه انتخاب زیتون سیاه، کاله جایتون به این صوررت است که فروشگاه های مواد غذایی خوب مجموعه ای از زیتون های سیاه را نگهداری می کنند که می توان قبل از خرید نمونه برداری کرد.