کفش کوهنوردی زنانه کلمبیا موجب مرگ همسر رئیس جمهور این کشور شد

بسته شدن کفش کوهنوردی زنانه کلمبیا ، این همه کاره ترین استایل است. هنگامی که پاهای شما داغ می شود و متورم می شود، یا برای مسیرهای پیاده روی، می توانید توری ها را شل کنید. اما برای یک زمین یا صعود دشوار، از نوک پا به پایین بپیچید و به سمت پایین بروید تا عملکرد کفش را افزایش دهید.

این بسته ها (همچنین به عنوان “قلاب و حلقه” شناخته می شوند) راحتی روشن/خاموش عالی را ارائه می دهند. آنها برای بولدرینگ و کوهنوردی در باشگاه عالی هستند، زمانی که می خواهید کفش را در بین صعودها از پا در بیاورید.

کفش‌های لغزنده که اغلب دمپایی نامیده می‌شوند، دارای سیستم‌های بسته شدن الاستیک هستند و بیشترین حساسیت و کمترین مشخصات را در بین هر کفشی ارائه می‌دهند. دمپایی برای تمرین سرگرم کننده است.

بدون یک کفی سفت و میانی، پاهای شما قوی تر و سریع تر می شوند. از آنجایی که آنها بند یا توری ندارند، مشخصات پایینی دارند که آنها را برای شکاف به شکاف های بسیار نازک مناسب می کند. مواد کفش کوهنوردی، رویه کفش یا چرم یا مصنوعی است.

کفش‌های چرمی (خط‌دار و بدون خط) ساده‌ترین مراقبت‌ها از جمله بوی‌زدایی را ارائه می‌دهند. بسیاری از کفش‌های با کارایی بالا مصنوعی هستند و بسیاری از گیاه‌خواران و وگان‌ها کفش‌های مصنوعی را ترجیح می‌دهند.

کفش های چرمی بدون خط می توانند تا اندازه کامل کشیده شوند. آنها را طوری اندازه بگیرید که انگشتان پایتان فقط انتهای کفش را لمس کنند، بنابراین بتوانید حس کنید . بند انگشتان پا به چرم فشار می آورند. توجه داشته باشید که یک کفش تمام چرمی تمایل دارد رنگ کفش را به پای شما وارد کند.

وقتی رویه چرمی آستر می شود، کشش به اندازه نصف یا کمتر کاهش می یابد. گاهی اوقات تولیدکنندگان فقط انگشتان پا را خط می کشند تا هزینه را کاهش دهند و کشش را در جایی که بیشتر اتفاق می افتد کاهش دهند.

کفش‌های مصنوعی زیاد کشیده نمی‌شوند و با استفاده کمی نرم می‌شوند، اما مقدار کمی وجود دارد، بنابراین انتظار نداشته باشید که تناسب آن تغییر زیادی کند. رویه های مصنوعی سوراخ دار کمی بیشتر از پارچه جامد است. برخی مواد به پاها اجازه تنفس می دهند و عرق را از بین می برند.