چرا یک حلقه کلاسیک انتخاب کنیم؟

بی انتها، ظریف، حلقه کلاسیک حلقه ای است که ما در تمام سنین می پوشیم. این جواهری پیچیده با اشکال ساده و متعادل، با تناسبات هماهنگ است. ست با الماس های کوچک یا نمایش یک سنگ قیمتی زیبا، همه کاره است و پوشیدن آن آسان است. در آزمون زمان مقاومت می کند: مدها می گذرند و مزاحم آن نمی شوند. این شخصیت قوی و متواضع، اعتماد به نفس، ظرافت خاصی از سلیقه را نیز برمی انگیزد.

البته چندین سبک از حلقه های کلاسیک وجود دارد. اما چه یک نفره ساده، چه یک انگشتر آرت دکو یا یک خلاقیت اصلی با طراحی پیچیده‌تر، هر سبک از حلقه‌های کلاسیک راهی مطمئن برای متمایز شدن بدون تسلیم شدن به مدها و ترندهای لحظه‌ای است.


حلقه کلاسیک همان حلقه نامزدی است که از ثبات و تعهد برخوردار است به همین علت تاجر سنگ قیمتی زیاد است. ما آن را از روی عشق می دهیم. این نشان دهنده وعده آینده ای است که با هم ساخته شده است. حلقه کلاسیک نیز حلقه ای است که نسل به نسل منتقل می شود. مهم نیست که چند سال بگذرد، به عنوان یک گواهی محتاطانه اما فراموش نشدنی از زندگی شما در خانواده شما باقی خواهد ماند. این حلقه ای است که داستانی را روایت می کند، مال شما.

فلزات و سنگ هایی که احساسات را منتقل می کنند

استعداد یک هنرمند جواهرساز در احساساتی است که از طریق خلق یک جواهر نمادین منتقل می کند. او با دقت سنگ های قیمتی و فلزات سنتی را که در برابر زمان مقاوم هستند انتخاب می کند.

به عنوان مثال، النگو طلا به دلیل تطبیق پذیری آن استفاده می شود. این فلزی آسان برای پوشیدن و محتاط است. همه سنگ ها به او می آیند! استحکام آن نشان دهنده قدرت و ثبات یک رابطه عاشقانه است. طلای زرد پوست برنزه و تیره را تقویت می کند. بی زمان، نشان دهنده معنویت شخصی است که آن را می پوشد. رزگلد اشتیاق را برمی انگیزد. این ترکیب از طلا، مس و نقره اصلی، نت گرم و رویایی را به ارمغان می آورد.

انگشتر نامزدی نگین دار طلا هر شکلی که باشد، بیش از هر چیز تعادلی هوشمندانه بین روند و سادگی است. اغلب فقط یک سنگ قیمتی برای زنده کردن آن لازم است به همین علت صادرات فیروزه زیاد است. زمرد، یاقوت کبود یا یاقوت سرخ رنگ کمی به زندگی روزمره می بخشد و به جواهر اهمیت نمادین قوی می بخشد. در مورد الماس، می تواند خلوص روح، قدرت شخصیت، صداقت را در ما بیدار کند. این سنگی است که زیبایی درونی شما را منعکس می کند.

هر سلیقه ای که داشته باشید، امروز مانند 20 سال گذشته همیشه یک انگشتر کلاسیک را پیدا خواهید کرد که مناسب دست شما باشد.

خلاقیت های اصلی در ساخت حلقه

کلاسیک گرایی مانع از ایجاد حلقه های اصلی نمی شود. طراحی حلقه های کلاسیک و سایر جواهرات در قلب کارگاه Van Hoye قرار دارد. جواهرسازان صنعتگر ما دوست دارند با اشکال بازی کنند و قواعد هنر را برای خلق جواهرات منحرف کنند که در عین احترام به قراردادها، فضایی برای جسارت و خلاقیت باقی می گذارد.

ون هویه، جواهرساز در پاریس، متخصص در جواهرات زیبا، ایجاد حلقه های سفارشی را نیز ارائه می دهد. با تخیل شما، ما شما را در انتخاب‌های مختلف (طراحی، سنگ‌ها، چیدمان، پایان، شکل) راهنمایی می‌کنیم، تخصص و اشتیاق خود را برای ساختن حلقه‌ای که به ظرافت شخصیت و احساسات شما را نشان می‌دهد، ارائه می‌کنیم. داستان های گذشته شما و همه آنهایی که در آینده خواهند آمد.