پالتو چرم زنانه تبریز که موجب آتش سوزی در بازار شد

در حالی که ممکن است تصور کنید پالتو چرم زنانه تبریز،کت یا بادگیر شما فقط خشک شویی است، اکثر کت ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند.

شما می توانید آنها را در یک ماشین لباسشویی معمولی بدون صرف هزینه اضافی برای تمیز کردن خشک بشویید. ابتدا برچسب های ژاکت را بررسی کنید و تأیید کنید که ژاکت قابل شستشو با ماشین لباسشویی است.

سپس ماشین لباسشویی را در حالت سرد و حساس قرار دهید و از همان شوینده ای که معمولاً استفاده می کنید استفاده کنید. سپس آن را خشک کنید و سپس از ژاکت تازه تمیز شده خود لذت ببرید.

و مطمئناً قلب مسئولان مدرسه در جای درستی است. اما این بدان معنا نیست که این سیاست جدید مثبت است یا اینکه برای کمک به دانشجویان واقعاً کاری انجام خواهد داد.

برعکس، آن‌ها را از واقعیت‌های دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم محافظت می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد که از ثروت دیگران رنجیده باشند. و برای کسانی که صاحب این کت های زیباتر هستند، اکنون احساس می کنند که ثروت چیزی است که باید از آن خجالت بکشند.

دانشمندانی که این مطالعه را انجام دادند، که در وب‌سایت مجله روان‌شناسی تجربی اجتماعی منتشر شد، در حال بررسی چیزی بودند که آن‌ها آن را شناخت محصور می‌نامند.

«اثرات لباس بر فرآیندهای شناختی». این شاخه ای از حوزه ای به نام شناخت تجسم یافته است که آدام دی. گالینسکی، استاد دانشکده مدیریت آن را به عنوان این مفهوم توصیف کرد که «فرایندهای فکری ما مبتنی بر تجربیات فیزیکی است».

در یکی از آزمایش‌ها، 58 دانشجوی کارشناسی یا کت سفید آزمایشگاهی یا لباس خیابانی پوشیدند و برای توجه انتخابی آزمایش دادند. طبق گزارش تایمز، «کسانی که کت‌های سفید آزمایشگاهی می‌پوشیدند.

در آزمایش‌های نامتجانس تقریباً نصف افرادی که لباس‌های معمولی می‌پوشیدند، اشتباه کردند». آزمایش دوم نشان داد که صرف دیدن کت پزشک برای افزایش چشمگیر توجه کافی نیست.

کسانی که همان کت سفید را می پوشیدند اما به آنها گفته می شد که کت نقاش است نیز توجه زیادی به خود جلب نکردند. گالینسکی به روزنامه توضیح داد که «لباس‌ها به بدن و مغز حمله می‌کنند و پوشنده را در وضعیت روانی متفاوتی قرار می‌دهند».

معلمان از مدیران خود می خواهند که تدریس کنند. اگر این یافته ها برای افراد در هر سنی اعمال شود، به نظر من می تواند پیامدهایی برای کلاس درس داشته باشد.