مصرف سس تک نفره سفید موجب رشد موهای زائد بدن می شود

ماست یونانی، سیر، پیاز و شوید خشک به همراه سس تک نفره سفید را با هم مخلوط کنید، کمی فلفل هندی و نمک اضافه کنید و قبل از سرو با پیازچه تزئین کنید. دو قاشق غذاخوری از این سس حاوی 29 کالری، یک گرم پروتئین، 2 کربوهیدرات و 2 چربی است.

وینگرت سیب یک سس سبک و تند است که می‌تواند به متعادل کردن تلخی سبزی‌های برگ‌دار مانند سبزی کولارد یا آرگولا کمک کند. وجود سرکه سیب نیز آن را بسیار سالم می کند زیرا ماده ای است که قادر به کاهش سطح قند خون و کاهش تری گلیسیرید است.

روغن زیتون و سرکه سیب را با هم ترکیب کنید، سپس خردل، عسل، آب لیمو و نمک و فلفل را اضافه کنید تا مزه دار شود. دو قاشق غذاخوری حاوی 113 کالری، یک گرم کربوهیدرات و 12 چربی است. سس زردچوبه و زنجبیل، این چاشنی می‌تواند به افزودن رنگ و بوی تند به ظرف کمک کند.

سالم کردن آن این واقعیت است که زنجبیل و زردچوبه با فواید سلامتی متعددی همراه بوده است. در واقع، زنجبیل می تواند به کاهش حالت تهوع و لیمو کمک کندراز یک سالاد عالی یک سس عالی است. به طور خاص، چاشنی کردن برگ های کاهو یا هر نوع برگ سالاد دیگری به معنای تبدیل یک کاسه سبزیجات به آماده سازی فرش قرمز است.

برخی از سس‌ها هستند که با هر نوع برگ سالاد کاملاً ست می‌شوند، درست مانند گردگیر پر که آن را در پاییز و بهار روی همه چیز قرار می‌دهید. سالاد فقط یک غذای سبک و مقرون به صرفه نیست. اگر بهترین راه های چاشنی آن را بدانید، می تواند به یک غذای کامل، مغذی و کاملاً خوشمزه تبدیل شود.

نه تنها به عنوان آخرین راه حل در مورد یخچال خالی یا برای کسانی که از رژیم لاغری کم کالری پیروی می کنند، مورد توجه قرار می گیرد. رازهایی در تجارت برای طعم دادن و افزایش طعم سبزیجات وجود دارد، از تهیه پایه گرفته تا ترکیب چاشنی ها.

کاهو را زیر آب جاری بشویید تا خاک باقیمانده از بین برود و بگذارید چند دقیقه در یک کاسه خیس بخورد. سپس آبکشی کنید. برگ های کاهو را با کمک یک حوله چای تمیز خشک کنید و داخل کاسه ای با لبه بلند قرار دهید تا مرحله سس کردن آسان شود. می توانید از سالاد اسپینر دستی یا برقی نیز استفاده کنید.