مصرف بادام زمینی ایوب موجب شفافیت پوست می شود

علاوه بر مواد مغذی اصلی ذکر شده در اینجا، بادام زمینی ایوب بو داده مقادیر خوبی از ویتامین های گروه B و E و همچنین فیبرها و مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم، کلسیم، فسفر، منگنز و روی را فراهم می کند.

همچنین محتوای کوآنزیم Q10 که یک آنتی اکسیدان قوی است که متابولیسم و ​​کارایی فیزیکی را افزایش می دهد، قابل توجه است. همانطور که می بینید، این دانه ها بسیار مغذی هستند، با محتوای پروتئین بالا، همانطور که در یکی از مقالات خود در مورد پروتئین های گیاهی گزارش کردیم.

پروفایل اسید آمینه متوسط ​​و درصد عالی آرژنین. سهم چربی‌ها، عمدتاً تک غیراشباع و با مقادیر خوب اسید اولئیک، حتی بیشتر برجسته می‌شود، در حالی که فقدان کلسترول، معمولی غذاهای با منشاء حیوانی، قابل تقدیر است.

بادام زمینی های بدون نمک سدیم کمی دارند، در حالی که بادام زمینی های نمکی سرشار از سدیم هستند. آیا بادام زمینی برای شما خوب است؟ مانند تمام آجیل‌ها، بادام‌زمینی‌ها نیز مدت‌هاست.

به دلیل محتوای چربی بالا مورد توجه قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، بادام زمینی معمولاً به دلیل قیمت پایین تر در مقایسه با سایر آجیل ها به عنوان غذاهای کم کیفیت در نظر گرفته می شود و به همین دلیل تقریباً مانند غذاهای ناسالم طبقه بندی می شود.

با این حال، اگر در مقادیر کم و در مناسب ترین زمان مصرف شود، بادام زمینی نیز برای شما مفید است. حال به طور خلاصه خواهیم دید که مصرف آنها چه مزایا و معایبی دارد. هیچ دلیل واقعی برای پرهیز از بادام زمینی وجود ندارد.

اما اگر حساسیت یا عدم تحمل خاصی داشته باشید، وضعیت تغییر می کند که با تفت دادن برجسته می شود. در واقع، بادام زمینی از جمله غذاهایی است که اغلب تحت تأثیر این مشکلات قرار می گیرد.

اول از همه، همیشه خوب است که برچسب ها را بخوانید و محصولات باکیفیت را انتخاب کنید، از مبدا گواهی شده، مراقب قیمت های بسیار پایین باشید. دانه های داخلی باید ترد، دست نخورده و فاسد نباشند.

بنابراین دانه هایی که تغییر یافته، تیره شده اند، بد نگهداری شده اند، ظاهر مشکوک دارند و طعم ناخوشایندی دارند باید دور ریخته شوند. به طور خاص، باید به وجود احتمالی پودر سفید رنگ، که نشان دهنده آلودگی توسط کپک های بالقوه خطرناک است، توجه شود، همانطور که در مقاله ما در مورد خواص میوه خشک ذکر شد.