لباس خواب ترکیه ای که دمای بدن را کنترل می کند

والری بنت، که یک ماه پیش شرکت بیگ فیت پیژامه مستقر در لاس وگاس را راه‌اندازی کرد، می‌گوید از بسیاری از افرادی شنیده شده است.

می‌خواهند لباس خواب ترکیه ای شرکت او را برای فعالیت‌های بیرون از خانه بپوشند. از جمله ماهیگیری، کمپینگ و اسنوبورد. و برخی از جوانان نیز به او گفته اند که قصد دارند از PJهای یک تکه پا در مدرسه استفاده کنند.

من در قلب یک بچه هستم. اما من حتی نمی‌توانستم تصور کنم که اینها را در جمع بپوشم.» بنت می‌خندد. اما من حدس می زنم اگر واقعاً شجاع باشید.

دانش‌آموزان در یکی از ناحیه‌های مرکزی ایلینویز از پوشیدن لباس خواب هنگام شرکت در کلاس‌های آنلاین منع شده‌اند و مسئولان آموزش و پرورش در آنجا می‌گویند لباس خواب «لباس مدرسه قابل قبول نیست».

شورای آموزش مدارس دولتی اسپرینگفیلد این هفته کتاب راهنمای دانش آموزی جدید منطقه را تأیید کرد که شامل زبانی است که کدهای لباس حضوری را برای آموزش از راه دور اعمال می کند.

در کتابچه راهنما آمده است که دانش آموزان آنلاین “بر اساس کد لباس پوشیدن خواهند بود”. بر اساس زبان دیگ بخار، «کلاه، کلاه، باندان، مقنعه از هر نوع، عرق گیر، عینک آفتابی، شلوار پیژامه، دمپایی یا کفشی که چرخ های آن به پایین متصل است.

در ساختمان ها استفاده نمی شود». همچنین به دانش‌آموزان گفته می‌شود که در کلاس‌های آنلاین از تخت بلند شوند، پشت میز بنشینند و مستقیماً به دوربین نگاه کنند.

جان فرمل، که در سال تحصیلی جاری یک دانش آموز مهدکودک و کلاس دوم در منطقه خواهد داشت، گفت که بسیاری از خانواده ها در حال حاضر به دلیل شکاف دیجیتالی بسته شده اند.

فرمل، که در زمینه فناوری اطلاعات در دانشگاه ایلینویز اسپرینگفیلد کار می کند، به ان بی سی نیوز گفت: “برای ایجاد موانع بیشتر، “شما باید پشت میز بنشینید، باید طوری لباس بپوشید” منطقی نیست.”

ما باید با خانواده‌ها در جایی که هستند ملاقات کنیم و محدودیت‌های بیشتری ایجاد نکنیم.» اما جودیت آن جانسون، یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه، گفت که او هیچ واکنشی از سوی والدین در مورد قانون عدم استفاده از لباس خواب دریافت نکرده است.