عروسی به خاطر کتری قوری شیشه ای برقی از همسرش جدا شد

کتری قوری شیشه ای برقی نیز یکی از ناکارآمدترین لوازم خانگی است. در بررسی 86000 خانه در بریتانیا، توسط صندوق صرفه جویی انرژی، مشخص شد که سه چهارم خانوارهای بریتانیایی اذعان می کنند که کتری خود را هنگام جوشاندن آب بیش از حد پر می کنند.

متعاقباً هر سال 68 میلیون پوند را هدر می دهند. به طور مشابه، در لیبی ، بیش از 50٪ ادعا می کنند که کتری خود را بیش از حد پر می کنند. با این حال، هر دو این آمار به جای اندازه گیری، بر اساس مصاحبه است.

اگرچه، به طور کلی، مصرف کننده کمتری در مقایسه با بخاری برقی یا ماشین لباسشویی است، کتری یکی از وسایلی است که بالاترین وات را دارد و هنگام روشن شدن به بالاترین جریان نیاز دارد.

این امر با افزایش سنبله‌ها، ناشی از استفاده از کتری، در مشخصات تقاضای کم تا متوسط یک خانوار معمولی نشان داده می‌شود. به دلیل ماهیت سیخ دار تقاضای آن، کتری می تواند به طور قابل توجهی بر تولید برق و شبکه توزیع برق تأثیر بگذارد.

عمدتاً به دلیل به اصطلاح «اثر برداشت تلویزیون» که خود را از طریق استفاده قابل توجه و هماهنگ از وسایلی مانند کتری نشان می دهد. و مایکروویو، در زمان استراحت برنامه های تلویزیونی.

کتری نیز یکی از ناکارآمدترین لوازم خانگی است. در بررسی 86000 خانه در بریتانیا، توسط صندوق صرفه جویی انرژی، مشخص شد که سه چهارم خانوارهای بریتانیایی اذعان می کنند که کتری خود را هنگام جوشاندن آب بیش از حد پر می کنند.

و متعاقباً هر سال 68 میلیون پوند را هدر می دهند. به طور مشابه، در لیبی، بیش از 50٪ ادعا می کنند که کتری خود را بیش از حد پر می کنند.

با این حال، هر دو این آمار به جای اندازه گیری، بر اساس مصاحبه است. در حالی که استفاده از کتری به طور کلی بسیار منظم و غیر تصادفی فرض می شود.آنجا که ما می دانیم، هیچ مطالعه عمیقی وجود ندارد که الگوهای مصرف کتری را تجزیه و تحلیل کند.