سیب روی درخت موجب تصفیه هوا می شود

بنابراین 2500 گونه از اولی و بیش از 7500 گونه دومی وجود دارد. و ظاهراً باغبانان و پرورش دهندگان در اینجا متوقف نمی شوند! ما فهمیدیم که آهن در سیب وجود دارد، بسیار کم، اما وجود دارد. و بنابراین سیب بریده شده به سرعت در هوا تیره می شود.

اما اگر لیمو را روی سیب بریزید همان طور که بوده باقی می ماند!پس از خوردن یک سیب روی درخت بچه ها عجله ای برای دور ریختن دانه ها ندارند، ایده یک آزمایش جدید: آیا می توان یک درخت سیب را از یک دانه رشد داد؟ دانه ها را در فنجان هایی با آب می ریزیم.

در جایی که گرم است و نور زیاد است می گذاریم اما در یک فنجان آب صاف و در فنجان دیگر شور است. چند روز بعد در حال حاضر اولین نتایج وجود دارد: یک دانه در آب ساده جوانه زده است، یک جوانه ظاهر شده است!

گیاهان برای رشد به آب، نور و گرما نیاز دارند! بدون افزودنی اضافی! بچه ها تکالیف خود را انجام دادند: آنها نقاشی هایی درباره سیب کشیدند و از سیب کاردستی درست کردند. بچه های ما به دلیل ذائقه خود به سیب علاقه زیادی دارند.

اکنون هنوز در مورد فواید آن چیزهای زیادی می دانند! در پایان پروژه خود، ما چنین لپ‌بوکی با نام ساختیم که می‌توان آن را مشاهده کرد و با آن بازی کرد. این فرضیه تأیید شد: کودکان در فرآیند مشاهده، ارتباط، فعالیت های تحقیقاتی، ایده های اولیه در مورد خواص مفید سیب را دریافت کردند.

دانش کودکان در مورد تنوع انواع سیب و استفاده از سیب در پخت غذاهای مختلف گسترش یافته است. کودکان در مهدکودک و در خانه با میل فراوان شروع به خوردن سیب و غذاهای آنها کردند.در مورد یک میوه سالم، که انتخاب آن باید بسیار دقیق باشد.

شاید از بچگی با مفید بودن سیب آشنا بودیم. از نسل قدیم، بیش از یک بار می‌توان دستور مصرف میوه‌های تازه را شنید تا ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر مواد مفید برای سلامتی را از آنها دریافت کند. با این حال، ما به سختی به این فکر می‌کردیم.

سیب دقیقاً چگونه بر بدن ما تأثیر می‌گذارد، درست مانند توانایی آنها در آسیب رساندن در صورت استفاده نادرست. ما به شما می گوییم که میوه های قرمز، زرد و سبز چه فوایدی دارند و باید درباره آن ها بدانید تا قربانی خواص منفی نشوید.