زنی از گونی نخی به عنوان لباس مجلسی استفاده کرد

سال 1790 به عنوان تاریخ تولد اولین گونی نخی با دسته حمل در جهان در نظر گرفته شده است. مارکیز د پومپادور که برای همه شناخته شده است، به ترندسند سبک جدید تبدیل شد. به کمک این خانم کیف دستی از پارچه و بسته با طناب ابریشمی که شکل ذوزنقه ای داشت متولد شد.

گونی نخی با مهره ها، توری ها، مهره ها، گلدوزی های دستی تزئین شده بودند. گونی نخی دستی به یک اکسسوری ضروری برای یک خانم اروپایی تبدیل شده است. هیچ چیز کاملاً جدیدی در قرن بیست و یکم اختراع نشده است.

طراحان و طراحان مد آزمایش های خود را انجام دادند و طرح هایی را بر اساس مدل های سال های گذشته ترسیم کردند. مجبور شدم کمی مواد، روش‌های تکمیل و تنوع بخشیدن به دکوراسیون را تغییر دهم و به این ترتیب گونی نخی خرید مدرن متولد شد.

تاریخچه مختصری از منشا گونی نخی خرید به ما امکان می دهد تنها نتیجه را بگیریم.یک گونی نخی همیشه یک ویژگی جدایی ناپذیر از یک تصویر منحصر به فرد برای هر دختر و یک دلیل عالی برای جلب توجه دیگران است.

در قرن هفدهم، به اصطلاح “فرش حمام” یا “فوروشیکی” در ژاپن محبوبیت زیادی پیدا کرد. این یک تکه پارچه مربع شکل است که وسایل شخصی را برای حمل در آن بسته بندی می کردند. رسم این گونه بود که در پایان مراسم استحمام، سامورایی کیمونوی خیس خود را درآورد.

با احتیاط آن را در یک فرش پارچه ای پیچید. با گذشت سالها، ژاپنی ها شروع به استفاده از فرش فوروشیکی به عنوان بسته بندی هدیه، نگهداری وسایل شخصی و حمل وسایل مختلف کردند. «خریدار» یا گاهی می نویسند.

«استایلیست-خریدار» متخصص استایل و خرید لباس، اکسسوری، کفش است که به مشتری کمک می کند تا چیزهایی را انتخاب و خریداری کند تا شیک و شیک به نظر برسد. از طرف دیگر، خریدار مدلی از گونی نخی است که می توانید آن را برای خرید با خود به فروشگاه ببرید،