خریدقابلمه گرانیتی نالینو زندگی شما را تغییر می دهد

تولید قابلمه گرانیتی نالینو در محیط های آفریقا ممکن است از انواع فلزات زائد، از جمله قطعات موتور ماشین و موتور دوچرخه، رادیاتور، قوطی، مصالح ساختمانی و لوازم خانگی ساخته شوند.

فرآیند ذوب قابلمه های آلومینیوم و ساخت قابلمه ها معمولاً توسط یک جفت فرد یا در گروه های کوچک در یک محیط خانه انجام می شود. کار پر زحمت است و خطر سوختگی و سایر جراحات و همچنین قرار گرفتن در معرض هوا، گرد و غبار و آلودگی خاک را به همراه دارد.

ممکن است نیم روز طول بکشد تا یک یا دو مرد یک قابلمه درست کنند. نیاز به دماهای نسبتاً پایین برای ذوب ضایعات آلومینیوم با سطح بالایی از تخلخل در محصول نهایی همراه است.

غیر استاندارد بودن یا ذهنی بودن مرتبط با فرآیند ساخت قابلمه منجر به نرخ عیب بالایی می شود که ممکن است از نظر زمان و درآمد برای سازندگان گلدان هزینه بر باشد.

مطالعات میدانی توسط نویسندگان نشان داد که گاهی اوقات از رزین های اپوکسی برای رفع عیوب کوچک استفاده می شود. گلدان ها اغلب از طریق فروش مستقیم یا در بازارهای محلی فروخته می شوند.

در آفریقای جنوبی در سال‌های اخیر، شواهد حکایتی وجود دارد که نشان می‌دهد تولید و استفاده از گلدان‌های صنایع دستی در حال افزایش است.

با رشد بازار از تولید و استفاده در دو استان، به وضعیت فعلی که در آن قابلمه حداقل در شش استان جنوبی موجود است. نه استان آفریقا در بخش‌هایی از برخی از کشورهای آفریقایی، استفاده از قابلمه‌های صنایع دستی فراگیر است.

از جمله در خانه‌ها، مدارس، رستوران‌ها، برای پخت غذاهای خیابانی و برای پذیرایی در مجامع اجتماعی، مانند مراسم عروسی و عزا، که منجر به پتانسیل بالایی برای شیوع گسترده و مزمن می‌شود.

قرار گرفتن در معرض سرب و سایر فلزات سمی قابلمه های آلومینیومی دست‌ساز نیز به مایه غرور تبدیل شده‌اند یا به عنوان میراث خانوادگی در نظر گرفته می‌شوند.