حلقه نامزدی کلاسیک

حلقه نامزدی احتمالاً مهم‌ترین جواهری است که در زندگی خود می‌خرید، بنابراین مطمئن شوید که هر چیزی را که می‌خواهید بیان کنید بیان می‌کند. زیبایی بی انتها حلقه های نامزدی کلاسیک تداعی کنید.

هدیه دادن و به اشتراک گذاشتن حلقه ها برای نماد عشق و ارتباط بین دو نفر به دوران باستان روم و مصر برمی گردد. هزاران سال است که از فلزات و سنگ های قیمتی مختلف برای خلق و تزئین جواهرات زیبا استفاده می شود. با این حال، حلقه نامزدی کلاسیک که امروزه به خوبی می شناسیم، تنها صد سال است که وجود دارد. این رسم واقعاً با معرفی بازار الماس در پایان قرن نوزدهم رایج شد. هنگامی که این سنگ های درخشان به نماد نهایی عشق و تجمل تبدیل شدند، حلقه های الماس نامزدی به هنجار این هدیه بسیار مهم تبدیل شد.

در حالی که همیشه جا برای افزودن نکات شخصی و به روز رسانی هر قطعه جواهرات وجود دارد،  طیف گسترده ای از سبک ها و ویژگی ها به حلقه های نامزدی کلاسیک ادای احترام می کنیم. از سبک های سنتی، مجلل و جاودانه مجموعه ها الگوبرداری کنید.

با ترکیب تکنیک های سنتی زرگری و تکنیک های تاریخی با فرآیند خلقت منحصر به فرد ما، بهترین ها را از هر دو جهان دریافت کنید. فلز و سنگ های قیمتی خود را انتخاب کنید یا حتی حلقه نامزدی کلاسیک خود را از طرح تا نتیجه نهایی بسازید به همین علت صادرات فیروزه زیاد است.

تیم کارشناسان ما در هر مرحله با شما همراه خواهند بود و به شما امکان دسترسی به مدل‌سازی رایانه‌ای و سه بعدی را می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که انگشتر شما به اندازه فرد مورد علاقه‌تان منحصربه‌فرد خواهد بود. ما تمام جواهرات خود را به سفارش می سازیم و هیچ موجودی ذخیره نمی کنیم. بنابراین طرح شما کاملاً متعلق به شما خواهد بود و فقط بین شما دو نفر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

خریدار سنگهای قیمتی در اصفهان

حلقه های نامزدی زیبا

تعداد زیادی حلقه نامزدی بی انتها در تاریخ ژانر کلاسیک وجود دارد که بلافاصله عشق، تجمل و ابدیت را بیان می کند. به طرح های زیبایی فکر کنید که دو بار قلب دنیا را تسخیر کرده اند، مانند انگشتر لیدی دایانا و حالا انگشتر کیت میدلتون. محدوده Jorinda و Margien ما به این نماد کلاسیک عشق و افسانه ها ادای احترام می کنند. با یک سنگ مرکزی بزرگ مانند یاقوت کبود یا سنگ های قیمتی دیگر به انتخاب شما، که توسط الماس احاطه شده و بر روی یک حلقه ساخته شده از طلای سفید درخشان یا پلاتین نصب شده است.

هنگامی که تصاویری از حلقه های نامزدی بی انتها را تداعی می کنید، نوارهای ساده تزئین شده با سنگ های قیمتی مرکزی بزرگ که با شانه های الماس یا هاله احاطه شده اند به ذهن خطور می کند. مجموعه شونتا با یک سنگ برش مربعی که در بالای محیط قرار گرفته است، به آن زرق و برق دنیای قدیمی می‌آید تا حداکثر درخشندگی را به آن بدهد، و با افزودن الماس‌های کوچک ظریف در نوار حلقه. مدل‌های انگشتر لیسا و پاملا زمانی که حلقه‌ها دارای زمرد یا یاقوت هستند در تنظیمات چند الماسی یا هاله‌ای خود به اوج زیبایی می‌رسند و به همین علت صادرات سنگ زیاد شده است.

حلقه هایی از نوع کلاسیک

حلقه وعده هدیه ای است که نماد پیوند یا آرزویی است که فقط شما و شریک زندگی تان به اشتراک می گذارید. آنها را می توان به جای حلقه نامزدی با سنگ ایرانی یا همراه با آن ارائه کرد. یا فقط می توان آنها را پیشنهاد کرد تا پیامی را که در قلب شما وجود دارد به معشوق شما منتقل کند. النگو کارتیه طلا کلاسیک ظریف، با نوار گرد و صاف هستند و با یک یا دو سنگ قیمتی تزئین شده اند. Pippa، با حکاکی هایی روی شانه ها برای لمس فردی اضافی. یک حلقه وعده کلاسیک باید ساده و شیرین باشد، زیرا اغلب با حلقه های دیگر پوشیده می شود.

حلقه کلاسیک ابدیت

حلقه ابدیت به تنهایی یک نماد کلاسیک است که معمولاً برای نماد نقطه عطف بین دو نفر در یک رابطه داده می شود. زمانی که می خواهید سفری را که خود و همسرتان در آن بوده اید جشن بگیرید، این انگشتر افزودنی عالی به مجموعه جواهرات است. یک عمر با همه

سنگ قیمتی

این طرح برای همیشه منعکس کننده این است، با حلقه ای تزئین شده با الماس های یکنواخت، کوچک یا پاوه که دور تا دور آن قرار گرفته است. سبک های زیادی در ژانر انگشتر یاقوت کبود زنانه نقره ابدیت کلاسیک وجود دارد و با خدمات شخصی سازی منحصر به فرد ما می توانید حلقه را واقعاً منحصر به فرد کنید. الماس و طلا به طور سنتی به دلیل استحکام طبیعی و موقعیت لوکس خود مورد استفاده قرار می گیرند، با این حال طرحی مانند Laine به زیبایی در پلاتین یا طلای سفید ساخته شده است تا درخشندگی به سنگ های قیمتی آن بیافزاید.