جلیقه شنا کودک باعث زود راه رفتن کودک می شود

جلیقه شنا کودک یک وسیله شناور مخصوص است که برای کودکان نوپا و کوچک ساخته شده است. آنها شبیه جلیقه های نجات هستند، اما سطح محافظتی مشابهی ندارند.

این جلیقه ها معمولاً از نئوپرن ساخته می شوند و در قسمت جلوی آن زیپ می شوند. آنها راحت‌تر از جلیقه‌های نجات هستند زیرا حجیم نیستند.

جلیقه‌های شنا دارای مهر تأیید گارد ساحلی ایالات متحده نیستند، زیرا برای نگه داشتن سر افراد در بالای آب طراحی نشده‌اند تا در مواقع اضطراری آبی از آنها محافظت کنند.

جلیقه‌های شنا به لطف سطح خاصی از شناور بودن می‌توانند به کودک شما کمک کنند که شناور بماند، اما همچنان نیاز به مهارت خاصی در سمت پوشنده دارد. بیشتر جلیقه‌های شنا نیاز دارند تا کودک بتواند تا زمان رسیدن کمک، آب را زیر پا بگذارد.

اکثر والدین تصور می کنند که پادل جامپر ایمن ترین گزینه برای بچه های کوچک در آب است. از این گذشته، آنها مانند شناورهای بازوی سوپ‌پز هستند.

همه ما از آن‌هایی که در حال رشد بودند استفاده کردیم. من حتی بعد از اینکه همه دوستانم یکی را توصیه کردند، پسرم را چندین بار در آب سوار کردم.

هرچند اخیرا، این دستگاه شناور که زمانی محبوب بود، گرمای زیادی را جذب کرده است. مرور نتایج گوگل برای «پاددل‌پرش» نتایجی مانند «پرنده‌های حوضچه: ضرر بیشتر از خوب؟» را نشان می‌دهد. و “چرا دخترم هرگز جامپر نمی پوشد.”

مشکل چیست؟ آیا نباید پادل جامپرها را چیز خوبی دانست، زیرا می توانند به بچه ها اعتماد به نفس در آب بدهند تا شناگران بهتری شوند؟

در واقع، این شکایت اصلی Puddle Jumpers است. باور عمومی بر این است که پادل جامپرها مانع از تکنیک های صحیح شنا می شود و به کودکان احساس امنیت کاذب در آب می دهد.

این فقط به Puddle Jumpers محدود نمی شود، اگرچه معمولاً مورد هدف قرار می گیرد. جلیقه شنا از هر نوع مجرم فرض می شود.