تب سنج بیورر موجب درمان بیماری می شود

فراگیران حل این کارها را آسان می یابند و روش حل مسئله را خودشان تنها با حداقل راهنمایی معلم پیشنهاد می کنند. راهبردهای آموزشی را می توان به سمت تحقیق باز سوق داد.

در مدرسه کودکان می توانند از تب سنج بیورر استفاده کنند و تحقیقات خود را طراحی کنند. در IBL باز، معلمان دانش‌آموزان خود را تشویق می‌کنند تا برای یافتن پاسخی برای پرسش‌های پژوهشی خود، یک تحقیق مبتنی بر علاقه خود طراحی کنند.

نشان داده شده است که حداقل راهنمایی در طول IBL کار نمی کند. بنابراین، تلاش معلمان در طول فرآیند به سمت تسهیل، نظارت و حمایت از دانش آموزان خود در کسب دانش است.

حرارت یک ماده مادی است مانند هوا یا بخار و دمای یک جسم به اندازه آن مربوط است. توماز، مالاکیاس، والنته و آنتونس مشاهده کردند که کودکان در شناسایی ماهیت گرما مشکل دارند.

آنها معتقد بودند که گرما یک “ماده” ساکن در اشیاء فیزیکی است. تصور غلط آنها از این واقعیت ناشی می شود که گرما می تواند از یک جسم به جسم دیگر منتقل شود.

مفاهیم گرما و دما ارتباط نزدیکی با هم دارند. ارتباط نزدیک به این معنی است که دانش آموزان در تمایز بین این دو مشکل دارند و از گرما و دما در توضیح پدیده های مربوط به حرارت به جای یکدیگر استفاده می کنند.

با توجه به مفهوم دما، مشاهده کردند که دانش آموزان در ارتباط دادن آن با اندازه گیری یک کمیت فیزیکی مشکل داشتند برخی از مردمک ها دما را به عنوان ویژگی یک ماده یا ابزار فیزیکی برای اندازه گیری گرما می دانستند.

دانش‌آموزان نیز تمایل داشتند که دما را مانند گرما خلاصه کنند. اکنون توافق شده است که یادگیری مفاهیم بنیادی حرارتی نیاز به رسیدگی به چالش های معنایی و نشانه شناختی دارد.

می تواند از یادگیری علمی کودکان حمایت کند. مداخله آنها دارای هشت مرحله بود که طی آن پیش‌بینی‌ها و توضیحات کودکان در مورد دگرگونی‌های فاز آب ثبت شد.

چندین فعالیت مرتبط با تبخیر آب توسعه دادند و از آنها برای طبقه بندی بازنمایی ذهنی کودکان استفاده کردند. مطالعات قبلی همچنین بر نشان دادن انبساط حرارتی فلزات برای کودکان 5-6 ساله هدایت حرارتی در فلزات تبدیل به گاز و احتراق متمرکز بود.