با خرید پارچه مبلی گونی بافت دیگر نگران اضافه وزن خود نباشید

برای مثال، مقیاسی برای مقاومت پارچه ها در برابر نور خورشید وجود دارد و برای مبلمان منزل، شاخص های بهینه در نظر گرفته می شود. بنابراین، اگر مبل های اداری یا خانه را دقیقاً در مقابل پنجره های پانوراما رو به سمت آفتاب قرار ندهید، نیازی به استفاده از اثاثه یا لوازم داخلی گران قیمت با بالاترین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیست.

شاخص قابل توجه دیگر توانایی پارچه مبلی گونی بافت را برای لکه نگرفتن یا رنگ ندادن هنگام مالش با ماده دیگری توصیف می کند. البته دوام مواد نه تنها به پایداری رنگ بستگی دارد، بلکه عوامل دیگری نیز وجود دارد.

بیایید چنین معیار انتخابی مانند راحتی احساسات لامسه را فراموش نکنیم. برای برخی، این عامل ممکن است تعیین کننده باشد. پارچه های مبل، لطافت و نرمی آن، مخملی بودن در لمس – همه این چیزهای دلپذیر باید حتماً در نظر گرفته شوند.

انواع مدرن محبوب پارچه برای اثاثه یا لوازم داخلی مبل ها و سایر مبلمان وبهلسترد – خواص مصرف کننده و ویژگی های مراقبت، ژاکارد محبوبیت خود را هم مدیون زیبایی و تنوع نقوش و هم به دلیل استحکام فوق العاده پارچه و ثبات رنگرزی است.

این یک ماده بسیار کاربردی و بادوام، بسیار متراکم است که قابل کشش نیست، عملاً تحت تأثیر تغییرات دما قرار نمی گیرد، و، که به ویژه برای اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان مهم است، دارای مقاومت در برابر سایش عالی، ضد حساسیت و مقاوم در برابر میکروارگانیسم ها است.

دستورالعمل های مراقبت و تمیز کردن با طراوت با جاروبرقی یا اسفنج با آب صابون. هنگام از بین بردن لکه های قوی، استفاده از سفید کننده ها و محصولات حاوی الکل غیرقابل قبول است. لکه ها را مالش یا خراش ندهید. روکش‌های جداشدنی را می‌توان در دمای 40 درجه سانتی‌گراد بدون چرخش شستشو و خشک کرد.

مخملی، خوشایند برای لمس، مواد ظریف و متراکم به طور گسترده ای برای اثاثه یا لوازم داخلی مبل هایی با اشکال پیچیده استفاده می شود. مخمل‌ها و مخمل‌های میکرو زیبا، کاربردی هستند.

حس پارچه‌ای بی‌نظیر می‌دهند و در عین حال شبیه مخمل، جیر و گله هستند. شما چنین پارچه ای را در مبل های قدیمی پیدا نخواهید کرد، زیرا مایکروولور به لطف آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی به دست می آید.