بازی با کره زمین اسباب بازی کودکان را لاغر می کند

به این ترتیب، بازی با کره زمین اسباب بازی کودکان را به شخصیت‌های اصلی تبدیل می‌کند و هر جنبه مثبتی از شخصیت آن‌ها را تقویت می‌کند. ایجاد انگیزه در آنها برای بهبود یا ابراز احساسات،بازی و اسباب‌بازی‌ها به کودکان امکان نمایش دنیای اطراف که از آن حمایت می‌کنند.

از طریق تقلید از آنچه در زندگی روزمره خود می‌بینند و زندگی می‌کنند، می‌دهد. از دو محقق درباره آنچه کار آنها در مورد اسباب بازی ها، کودکان و بازی به ما می گوید، پرسید.

استاد آموزش در دوران کودکی در مرکز آموزش در دوران کودکی در دانشگاه ایالتی کانکتیکات شرقی در ویلیمانتیک، کانکتیکات است. با او در مورد تاثیر انواع اسباب بازی ها بر بازی صحبت کردیم.

ما همچنین با جودیت الین بلیکمور، استاد روانشناسی و دانشیار دانشگاه ایندیانا – دانشگاه پردو در فورت وین، ایندیانا، در مورد اسباب بازی های جنسیتی صحبت کردیم.

از تحقیقات اسباب بازی خود برای ما بگویید. مطالعات به تأثیر همسالان، معلمان، خانواده ها و محیط کلاس و خانه بر تعاملات بازی پرداخته است.

اما مطالعات اندکی به تأثیر اسباب‌بازی‌های فردی بر فعالیت‌های بازی پرداخته‌اند. این تعجب آور است، زیرا حدود 90 درصد از بازی های کودکان پیش دبستانی در ایالات متحده شامل یک اسباب بازی است.

بنابراین، مرکز ما مطالعه‌ای سالانه انجام می‌دهد که در آن ما کودکان را در حال بازی با انواع اسباب‌بازی‌های معرفی‌شده توسط معلمان، والدین، محققان و حتی کودکان در یک محیط بازی رایگان در کلاس‌های پیش دبستانی مشاهده می‌کنیم.

ما استفاده کودکان از اسباب‌بازی‌ها را در سه زمینه با استفاده از ابزار کدگذاری که توسعه داده‌ایم کدگذاری می‌کنیم: تفکر/یادگیری/حل مسئله، تعامل اجتماعی و خلاقیت.

فکر می کنید معلمان دوران کودکی و سایر مربیان چه پیامی می توانند از تحقیقات شما بگیرند؟ مهمترین یافته ای که از مطالعات ما به دست آمد این است که اسباب بازی های مختلف به روش های مختلف بر رفتار کودکان تأثیر می گذارد.