بادام زمینی فلفلی مزمز موجب استحکام استخوان در سالمندان می شود

روزنفیلد جی مجوز اختراع خود را به شرکت حوضچه سازندگان کره بادام زمینی پیتر پان داد. در سال 1928، روزنفیلد شروع به ساخت نام تجاری کره بادام زمینی خود کرد، این آغاز تجاری سازی و محبوبیت کره بادام زمینی در آمریکا بود که به تدریج در سراسر جهان گسترش یافت.

بادام زمینی فلفلی مزمز حاوی ترکیبات گیاهی فعال زیستی و آنتی اکسیدان های مختلف است. در واقع، آنها به اندازه بسیاری از میوه ها از نظر آنتی اکسیدان غنی هستند. بیشتر آنتی اکسیدان ها در پوست بادام زمینی قرار دارند که فقط زمانی خورده می شود که بادام زمینی خام باشد.

آنها بادام زمینی را به عنوان می نامیدند. تاریخ مدرن محبوبیت بادام زمینی با جنگ داخلی دهه 1860 در آمریکا آغاز شد. جورج واشنگتن کارور که به عنوان “پدر صنعت بادام زمینی” شناخته می شود زیرا بیش از سیصد محصول مشتق شده از بادام زمینی را تولید کرد.

همچنین برای پوشش محصولات گوشتی استفاده می شود. آرد بادام زمینی را می توان برای تهیه آردهای کامپوزیتی با غلات غیر گندم یا تکمیل آرد آن با منابع غنی از پروتئین مانند آرد حبوبات به ویژه در کشورهایی که تولید گندم در آنها ناکافی است، می تواند ارزش غذایی نان را بهبود بخشد.

میله های بادام زمینی در سراسر جهان به اشکال مختلف مصرف می شود. آنها پس از پوشاندن بادام زمینی نیمه آسیاب شده با شکر یا دمنوش پس از سفید کردن و مرطوب کردن مغزها آماده می شوند. در هند به آن “چیکی” می گویند.

سایر محصولات بادام زمینی مانند شیر بادام زمینی، محصولات بادام زمینی تخمیر شده، آنالوگ های پنیر، نوشیدنی های بادام زمینی هنوز برای استفاده در تولید آنها و تجاری سازی برای مثال بسیار محبوب نیستند.

شیر بادام زمینی از لجن تولید شده از آسیاب کردن یک حجم بادام زمینی خام با 6 حجم آب به مدت 30 دقیقه تهیه می شود. pH روی 9 تنظیم می شود و با استفاده از جداکننده کرم، چربی از نشاسته و فیبر حذف می شود.

این فرآیند یک مایع زرد رنگ تقریباً بدون چربی ایجاد می کند و شیر با پروتئین بالا را تشکیل می دهد. شیر بادام زمینی را نشان دادند که می تواند توسط باکتری های اسید لاکتیک تخمیر شود و روشی برای تهیه نوشیدنی از فیلتر بادام زمینی خیسانده، بلانچ شده و آسیاب شده است.