انواع مختلف حلقه

این رایج ترین مدل اتحاد است. پایه آن معمولاً یک پایه گل میخ یا پین است که از 4 تا 6 پنجه تشکیل شده است. این نوع انگشتر نیز در میان سرمایه گذاران محبوب است. این مدل جاودانه با تخیل همه زنان صحبت می کند. سنجاق به خوبی سوار شده و باز است که بازی زیبایی از نور را در داخل و روی سنگ می دهد. سنگ از سطح حلقه بیرون می آید که آن را بیشتر برجسته می کند

3 حلقه سنگی

این نوع انگشتر دارای سه سنگ است که در کنار یکدیگر نصب شده اند به همین علت تاجر سنگ قیمتی بسیار زیاد است. سنگ میانی معمولاً بزرگترین سنگ از این سه است. پنجه های ناودانی با سیم ساخته شده است که زیبایی سنگ ها را برجسته می کند و درخشندگی مطلوب را تضمین می کند. حلقه های 3 سنگی نشان دهنده گذشته، حال و آینده است. این نماد عشق نمادی از زمان صرف شده با هم و زمان آینده است.

حلقه های پاوه بازی یک نفره

یک نفره شانه دار (یا همراه) دارای چندین سنگ کوچک است که در دو طرف سنگ مرکزی نصب شده است. توصیه می کنیم برای جلوه ای مجلل از یک سنگ مرکزی رنگی که با الماس های کوچک با رنگ متفاوت احاطه شده است استفاده کنید. این به سنگ مرکزی اجازه می دهد تا بیشتر برجسته شود.

حلقه های ابدیت

تنظیم کانال با سنگ های تقریباً یکسانی که در یک خط در اطراف حلقه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند نصب شده است. چندین گزینه برای سفارشی کردن تنظیمات ریل سفارشی شما وجود دارد. شما می توانید انتخاب کنید که چه تعداد سنگ نصب شود، چه نوع سنگ قیمتی و رنگ سنگ ها. این سبک از انگشتر نیز یک گروه عروسی است.

حلقه های هاله

به طور معمول، تنظیم هاله دارای یک سنگ مرکزی است که با مجموعه ای از سنگ های کوچکتر احاطه شده است به همین علت صادرات فیروزه زیاد شده است. این سنگ های کوچک را می توان در چند ردیف نصب کرد. این سنگ ها در کنار هم درخششی را ایجاد می کنند که یادآور یک حلقه الماس بزرگ است. سنگ ها اغلب با استفاده از شبکه ای از سیم به شکل پنجه های کوچک برای نگه داشتن آنها نصب می شوند. این نوع انگشتر به کار یک طلاساز با استعداد خاص نیاز دارد.

سنگ قیمتی

حلقه پاوه

یک حلقه pavé با چندین حلقه کوچک نصب شده است. این حلقه را می توان در کنار حلقه ازدواج استفاده کرد. حلقه های پاوه در حال حاضر تقاضای زیادی دارند.

حلقه های امضا

همچنین طیف وسیعی از حلقه های مهر را برای مردان ارائه می دهیم. انگشتر مهر یک کار هنری واقعی است. تمام انگشترهای مهر ساخته شده توسط طلاسازان ما از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند.