استفاده از چسب آکواریوم wolfix به عنوان موبر در عراق رواج دارد

امروز قصد داریم انواع چسب آکواریوم wolfix را از نظر رنگ و کاربرد بررسی کنیم و کاربرد آن ها را به شما بگوییم تا بهترین روش استفاده از آن ها را بدانید. چسب آکواریوم بی رنگ، سیلانت آکواریوم یک دستیار وفادار و قابل اعتماد برای هر آکواریومی است.

با کمک چسب مخصوص می توان هرگونه نشتی در مخزن را از بین برد و پارتیشن های شیشه ای را در آن نصب کرد و در قسمت پایین ارتفاعات ایجاد کرد.چسب های آکواریوم مشمول الزامات خاصی هستند. این ترکیب باید عاری از اجزایی باشد که می تواند بر ماهی ها و گیاهان تأثیر منفی بگذارد.

شما می توانید از این مقاله در مورد انتخاب چسب برای آکواریوم مطلع شوید. سیلانت آکواریوم یک ابزار ضروری برای آکواریومیست ها است. الزامات اساسی برای چسب آکواریوم، چسب آکواریومی که برای تعمیر مخزن، افزودن حفره ها، تراس ها و ارتفاعات مختلف استفاده می شود.

باید شرایط خاصی را برآورده کند. لازم است که چسب شیشه ای سازگار با محیط زیست باشد، حاوی ترکیبات مضر نباشد که می تواند بر سلامت ماهی و گیاهان آبزی تأثیر منفی بگذارد. چسب باید عاری از مواد افزودنی ضد باکتری، ضد قارچ، قارچ کش ها، اسیدها، مواد قلیایی باشد.

هنگام تعامل با آب، نباید مواد سمی از خود ساطع کند که برای همه موجودات زنده مضر باشد. محصول آکواریوم باید الاستیک، قابل اعتماد و ایمن باشد. مهم! برای آکواریوم بهتر است از چسب سیلیکونی خالص استفاده کنید.

چسب آکواریوم باید نسبتاً الاستیک باشد. لازم است که تحت تأثیر فشار آب، به ویژه در مخازن با ظرفیت زیاد، درزها از هم جدا نشوند، ترک نخورند، زیرا در صورت تعمیر آن می تواند باعث نقض یکپارچگی سازه شود.

این ترکیب باید کشش را به خوبی تحمل کند، بدون از دست دادن سفتی. چسب باید بالاترین درجه چسبندگی را به شیشه آکواریوم و پلکسی گلاس داشته باشد. باید چسبی انتخاب کنید که بادوام باشد.

این ترکیب برای سالها در معرض هوا و محیط آب، بار شدید قرار می گیرد. چسب باید مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته باشد، تفاوت بین دمای داخل و خارج ظرف و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش را تحمل کند. این ماده باید با افزایش چسبندگی به شیشه مشخص شود.