آدم ربایی از کارتن ۸ کیلویی برای دزدیدن کودک 2 ساله استفاده کرد

بیایید به دنیای کارتن ۸ کیلویی تاشو، نحوه انتخاب بسته بندی کارتن مناسب برای محصول خود، انواع بسته بندی کارتن و کاربردهای آنها بپردازیم! توضیح مختصری در مورد انواع جعبه های کارتنی تاشو بخش دشوار زمانی شروع می شود.

بسته بندی کارتن یک گزینه بسته بندی پایدار و سازگار با محیط زیست، کارتن های مقوایی، کارتن های تاشو و جعبه های مقوایی همگی مترادف رایج بسته بندی کارتن هستند. در طول تاریخ، کارتن های تاشو محبوب ترین گزینه بسته بندی برند بوده اند.

امروزه نیز یکی از محبوب ترین ها هستند. همانطور که در مقایسه با جعبه های راه راه مزایای زیادی دارند. در نتیجه افزایش آگاهی از محیط زیست، مشاغل بسته بندی کارتن کاغذی را انتخاب کرده اند تا خود را به عنوان یک برند اخلاقی معرفی کنند.

زیرا آنها وسیله ای پایدارتر برای برآوردن خواسته های مصرف کننده هستند. کارتن های تاشو نه تنها یک جایگزین مقرون به صرفه و همه کاره برای بسته بندی های پلاستیکی هستند. اما در این دسته نیز انتخاب خوبی هستند.

کارتن های تاشو که به دلیل وزن سبک و سازگاری محبوبیت دارند، تقریباً برای هر محصول مارکی قابل استفاده هستند. البته احتمالا امروز صبح هنگام خوردن غلات با یک جعبه کارتن تاشو مواجه شده اید.

با توجه به ظرفیت محدود وزن کارتن های مقوایی. کارتن های تاشو بهترین گزینه ممکن برایک ارتن اقلام برند هستند. مانند آنهایی که از نظر وزن سبکتر از آنهایی هستند که معمولاً در جعبه های راه راه قرار می گیرند.

شما تصمیم گرفتید از جعبه های کارتنی برای محصولات برند خود استفاده کنید. همانطور که ما را به بخشی هدایت می کند که شما چند انتخاب عاقلانه انجام می دهید. ابتدا باید انتخاب کنید که کدام سبک بسته بندی کارتن برای کالای شما مناسب تر است.

جایگزین ها تقریباً بی پایان هستند. مجموعه وسیعی از اندازه ها و سبک های بسته بندی کارتن وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. بنابراین تصمیم گیری درست ممکن است چندان آسان نباشد.

به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیتی برای گزینه های شما وجود ندارد. و این قبل از اینکه عناصر لذت بخش مانند رنگ ها و فونت ها را در نظر بگیرید. ناراحت نباش با آگاهی بیشتر از آنچه در دسترس است، می توانید بسته بندی کارتن مناسب برای محصول خود را پیدا کنید.